Press Room & Media Gallery: Rosen Plaza® Gary Sain Memorial Skybridge

Rosen Plaza® Gary Sain Memorial Skybridge Les clients de Rosen Plaza®, a Rosen Hotels & Resorts® convention hotel with 800 chambres, are connected to the Orange County Convention Center (OCCC) West Building by way of the pedestrian skybridge named the Gary Sain Memorial Bridge. This skybridge’s name honors the previous Visit Orlando President and CEO who passed away May 2012. Sain had led the region's main tourism-marketing agency since 2007, portant sur la réorganisation, a new vision and a name change to what had for years been called the Orlando/Orange County Convention & Visitors Bureau, ou Orlando CVB.

La construction de l' $3 million bridge was entirely funded by Rosen Hotels & Resorts®, terminer le dernier maillon de raccordement avec OCCC hôtels International Drive adjacentes. la propriété soeur de Rosen Plaza®, Rosen Centre®, installé une passerelle aérienne pour piétons en Mars 2011. Les ponts sont conçus pour fournir aux participants des réunions avec un coffre-fort, résistant aux intempéries et sans circulation "commute" à partir de leur chambre au centre des congrès.